Job 10 van 10


Report this listing

Solliciteren



Assistant Distribution Manager - tijdelijk


Functie

Als Assistant Distribution Manager neem je een actieve rol op in de geoliede werking van het distributienetwerk in jouw regio:
Je werkt hoofdzakelijk in ons depot in Merelbeke en je bent flexibel om je te verplaatsen naar ons depot in Rekkem.

Je biedt accurate administratieve ondersteuning voor onze distributie-activiteiten. Meer bepaald sta je in voor:

  • de administratieve verwerking of aanpassing van gegevens in onze bedrijfssystemen,
  • het bestelproces van de werkkledij, veiligheidsschoenen, kantoor- en andere benodigdheden voor de medewerkers en de benodigdheden voor de promokoeriers,
  • de administratieve verwerking van opstartende promokoeriers en het bezorgen van o.m. de nodige documenten in het kader van de wekelijkse bedeling (instructielijsten, distributiebonnen, …),
  • de administratieve opvolging van vragen en klachten voor je regio,
  • telefonische kwaliteitsopvolging,
  • het bezorgen van de betaaloverzichten aan de promokoeriers,
  • het indien nodig ondersteunen bij de herplanning van routes voor de levering van goederen aan promokoeriers.

Jouw profiel

We dragen de waarden Passie, Initiatief, Respect en Professionalisme hoog in het vaandel en we verwachten ook van onze nieuwe medewerkers dat ze deze waarden uitdragen zodat ze elk op hun beurt ambassadeurs voor BD Media | BD Logistics kunnen zijn.

Herken jij je in onderstaande beschrijving, dan ben jij de tijdelijke medewerker die we zoeken!

  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands; goede kennis van het Frans is een extra troef.
  • Je hebt min. een eerste ervaring in een coördinerende, administratieve functie.
  • Je staat organisatorisch sterk en je behoudt ten allen tijde een goed overzicht.
  • Je bent een echte initiatiefnemer.
  • Je toont een sterke verantwoordelijkheidszin en een goed aanpassingsvermogen.
  • Je gaat nauwkeuring en resultaatgericht te werk.
  • Je hebt een goede kennis van het MS Office pakket.
  • Je hebt een rijbewijs B en beschikt over een eigen wagen.
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Je komt terecht in een organisatie in volle beweging waardoor je de kans krijgt om een direct zichtbare bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het bedrijf. Initiatief wordt oprecht gewaardeerd. Er zijn boeiende en diverse uitdagingen en je krijgt de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen op professioneel gebied. Een sterke teamspirit is eigen aan de onderneming.

Wij bieden een tijdelijke tewerkstelling met een attractief en competitief loon, gekoppeld aan extralegale voordelen met een uitgebreid opleidingsplan voor nieuwe werknemers.

Solliciteren

Julie Susanne
O9/-
jobs@bdmedia.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht